Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Kalender
  • Foto
  • Arrangementer
    • Divisionssommerlejr
    • For-Korpsrådsmøde
    • Juniortræf
    • Mikro/Minitræf
    • Nytårskur
    • Oak City Rally
    • Superdivi
    • Sværdkamp
    • Sølvøkseløbet
  • Absalon Division
    • Om divisionen
    • Divisionsledelsen
    • Divisionsrådsmøde
      • Divisionsrådsmøder
      • Divisionsrådsmøde 2024
      • Divisionsrådsmøde 2025
    • Divisionens historie
    • Hotel Absalon
    • Vatelunden
    • Absalon Divisions shelter
  • FAQ
    • DIVISIONSMÆRKE
    • Facebookgrupper og maillister
    • KONTAKT
    • Nyhedsbreve
  • Afdelinger
    • DL
    • Hotel Absalon
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
  • Grupper i Absalon
lejrplads fra Divi 2019
Absalon Division

SuperDivi 2023

Så er det tid til at tilmelde jer til årets Superdivi, hvis man skal være med i kampen om at blive Absalon Divisions sejeste patrulje. Superdivi 2023 bliver afholdt på Spejdercenter Gurredam i weekenden 28. - 30. april. Dem der dyster i Superdivi er Minier, Juniorer og Tropsspejdere. Seniorer må meget gerne deltage som hjælpeledere med gruppen eller som divihjælpere.

PRIS

Divisionsturneringen koster 75 kr. pr. spejder og pr. leder. Det er eksklusivt transport og eksklusivt jeres andel af hyttelejen, som afhænger af antallet af deltagende spejdere. (Vi forventer at hyttelejen bliver i omegnen af 100 kr. pr. spejder).

TRANSPORT

Vi tilbyder (frivillig) fælles transport med bus til og fra Gurredam mod ekstra betaling 130 kr. pr. deltager. Der kommer også findes plads til materialer. Afgang er kl 17:30 fredag fra Flintholm/Svanemøllen/Valby st og kl 14:45 fra Gurredam om søndag. Man er også velkommen til selv at finde frem og tilbage. Programmet på Gurredam starter kl. 18:30 fredag og slutter søndag kl 14:30.

TILMELDINGSFRIST 5/4

Tilmelding foregår grenvis. Tilmelding for minier, juniorer, tropsspejdere og ledere foregår gennem dette link  Seniorer der gerne vil deltage som divihjælpere kan tilmelde dig gennem dette link

BETALING

Pengene bliver opkrævet af divisionen efter divi via gruppens kasserer. Gruppen bliver opkrævet på baggrund af den endelige tilmelding 5. april samt for eventuelle ekstra deltagere.

PATRULJER

En patrulje skal bestå af 4-7 spejdere, og de skal være inden for den normale alder for deres grenniveau. Har man 3-års juniorer, skal det være under halvdelen af patruljens medlemmer, ellers stiller de op i tropskonkurrencen.

LEDERE

I skal stille med minimum en leder pr. tilmeldt minipatrulje, en leder pr. tilmeldt juniorpatrulje og en leder pr. 1-2 tropspatruljer. Man må dog selvfølgelig gerne tilmelde flere ledere.

LEDERROLLE

Som leder forventer vi, at man deltager aktivt i afviklingen af Superdivi ved at påtage sig forskellige opgaver henover weekenden. Der vil være forskellige opgaver som postmandskab og hjælper til praktiske ting. En liste med forskellige lederopgaver vil blive sendt ud når alle tilmeldinger er i hus.

MAD FREDAG

Der er ingen mad til spejderne fredag aften. Spejderne skal have spist aftensmad hjemmefra og have en madpakke + drikkedunk med. Der er en let natmad til ledermødet fredag aften. Der er IKKE aftensmad til lederne, så ledere skal også medbringe madpakker.

HUSDYR

Det er ikke tilladt at medbringe dyr på Superdivi.

FOROPGAVER 

Se link til højre

MATERIALER

Se link til højre

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har I nogle spørgsmål er i meget velkomne til at skrive til divi(at) absalondivision.dk

Spejderhilsner fra SuperDiviTeamet!

Tilmelding til Superdivi foregår grenvis.

Tilmelding for minier, juniorer, tropsspejdere og ledere foregår gennem dette link  

Seniorer der gerne vil deltage som divihjælpere kan tilmelde dig gennem dette link

Filer

INVITATION TIL SUPERDIVI 2023
MATERIALER SUPERDIVI 2023.pdf
FOROPGAVER SUPERDIVI 2023.pdf

Kontakt

Absalon Division
Rosenholms Allé 31
2500 Valby
Danmark

dc@absalondivision.dk

Følg os på

Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo